NO A LA LLEI DEL TAXI, EL TAXI PER QUI EL TREBALLA [ACCIONARTE]


Pegatina para el sindicato del taxi de Barcelona.

NO A LA LLEI DEL TAXI, EL TAXI PER QUI EL TREBALLA

Seguim delegant en organitzacions per seguir donant-nos contra un mur cada boig amb el seu tema , o per contra deixem de seguir plorant en els murs de Facebook per agrupar al voltant d'una solució comuna des NOSTRE PROPI POTENCIAL DE LLUITA I LLIURE INICIATIVA INDIVIDUAL . Som més de 9.000 taxistes autònoms unititulares de 10.500 llicències existents , la majoria amb un ... a mateixa idea del model de Taxi que volem . Tan sols hem de proposar a l'Administració que l'actual model d'explotació de llicències està caduc i és un miratge d'altres temps abans de la crisi , que s'ha demostrat com la major estafa econòmica dels últims anys en la història del nostre país . Aquest model d'explotació de llicències basat en la contractació d'assalariats i en l'alliberament especulativa dels mateixos títols habitants , no se sosté sinó assumint durament la càrrega social en llargues jornades de treball pels mateixos taxistes , sent afectats tots , autònoms i assalariats , altres però rendibilitzen la inversió sense necessitat de conduir ni haver vist mai un volant mitjançant societats de capital . Afrontem la realitat social i no allarguem l'agonia , ajornant la resolució dels problemes . El sector requereix una reestructuració efectiva i obligada per poder abordar l'amortització de llicències . Tant si el rescat és portat per l'Administració o aportant econòmicament també els mateixos taxistes a un pla de viabilitat , no serà possible amb l'actual règim jurídic que permet la contractació a doble torn i sobreexplotació el sector .
L'Administració és responsable i no pot desentendre del problema i alhora s'amplia l'estructura de transport públic malgrat el dèficit milionari de l'Àrea Metropolitana de Barcelona . Per tant plantegem a l'Administració que abordi el problema estructural ja de l'única manera possible i garant per poder dur a terme una possible amortització de llicències , si més no compleixi amb la seva comesa prioritari que és fer del sector del Taxi un transport sostenible i de qualitat , en just equilibri amb unes condicions dignes de treball per als prestadors de l'activitat. Si no són capaços de gestionar amb eficiència i justes mesures administratives , que agafin les maletes i marxin . Nosaltres ho farem molt millor .
No és la crisi , no esperem que el temps ho solucioni tot , perquè no serà així .

REFORMA DE LA LLEI DEL TAXI JA !
NI FLOTEROS, NI ARRENDAMENTS DE LLICENCIES

No hay comentarios:

Publicar un comentario